Un ple breu però intens, per les emocions que han esclatat, i també molt concorregut. I és que hui es votava la moció de censura contra l’alcalde de Compromís d'Els Poblets, José Luis Mas. Una moció que, com ja s’esperava, no ha prosperat gràcies a la socialista Eva María Candel, qui ara ocuparà el seu lloc en l’equip de govern com a regidora d’Esports i Joventut i tercera tinenta d’alcalde.
Cap dels partits que havien impulsat i donat suport a esta moció s’han presentat al ple extraordinari i, per tant, no hem pogut escoltar els seus discursos, però sí el de Mas. Les seues paraules han sigut contundents a l’hora de parlar de “la moció de la vergonya”. La sala -repleta de polítics, molts d’ells socialistes- ha esclatat en aplaudiments i tot concloïa amb una abraçada de l’alcalde i Candel. Demà l’alcalde continuarà en el seu lloc de treball.
----------------------------------
Un pleno breve pero intenso, por las emociones que se han disparado, y también muy concurrido. Y es que hoy se votaba la moción de censura contra el alcalde de Compromís Els Poblets, José Luis Mas. Una moción que, como ya se esperaba, no ha prosperado gracias a la socialista Eva María Candel, quien ahora ocupará su puesto en el equipo de gobierno como concejala de Deportes y Juventud y tercera teniente de alcalde.
Ninguno de los partidos que había impulsado y apoyado esta moción se han presentado al pleno extraordiario y, por lo tanto, no hemos podido escuchar sus discursos, pero sí el de Mas. Sus palabras han sido contundentes a la hora de hablar de "la moción de la vergüenza". La sala -repleta de políticos, un gran numeros de ellos socialistas- ha roto en aplausos y todo concluía con un abrazo del alcalde y Candel. Mañana el alcalde continuará en su puesto de trabajo.